Woreczki i apel o badanie się

Kochane Blogowiczki,
jeśli zauważycie u siebie ból pleców oraz zaparcia na zmianę z biegunką, biegnijcie migiem do ginekologa. Są to objawy raka jajników.
Piszę o tym dlatego, że bardzo bliska mi osoba zachorowała. Kilka razy była na szpitalu i nie poprosili do niej ginekologa. Gdy w końcu się ktoś nią zainteresował guz miał 9-11cm (zależy jak mierzą), przerzuty na jelita. Mieli ją operować dwa razy, żeby nie obciążać organizmu i zrobić stomię.
Historia nadal trwa, bo jest przed chemią - od początku było wiadome, że będzie ją miała, pytanie brzmi ile. Sama operacja - wymodliliśmy cud. Rita czuwa. Wycięli guz wraz z jednym zainfekowanym jajnikiem za jednym razem, a jelito było w niewielkim stopniu zajęte, reszta to były zrosty po wyrostku robaczkowym. 
Także dziewczyny, badajcie się. Lepiej wyciąć małe coś, niż potem przeżywać stresy, że będzie się załatwiać do woreczka. 

A z pozytywnych rzeczy, wzięłam się za szycie :) Mama dzielnie nade mną stała i wspierała, nie obyło się bez "ups! Krzywo! Zjechało!" etc. ale szyłam je sama i jestem niesamowicie z nich i siebie dumna :)
To tyle, buziaki! ;-)

Komentarze

  1. Kurczę, trzymam kciuki, żeby chemia jak najszybciej zadziałała. A woreczki są prześliczne, wiem to z autopsji.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za koleżankę, woreczki piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby teraz jak już diagnoza jest postawiona i włączone właściwe leczenie, bliska osoba się wykaraskała i wróciła do pełni sił.
    Kochana, woreczki cudne - wiem, co mówię, bo taki z literką "V" jest już moją własnością.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj się, kochana, mam nadzieję że humor poprawił ci sama-wiesz-co ostatnio *nie licząc buca z autobusu* :) Woreczki śliczne, bardzo podoba mi się kolorystyka i piękne zawijasy literkowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Woreczki świetne! a dla chorej - zdrowia i wiele pozytywnych myśli. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mnie ciarki przeszły...
    Zdrowia życzę bliskiej Ci osobie, dużo, dużo zdrowia ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    Genting Crown

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz