Biedronka kartka

Dawno, dawno temu na urodziny mamy przyjaciela wydziergałam biedronkę (tutaj). Byłam u niej, widziałam, że na półce stoi (w zasadzie jak tylko przyszłam to zostałam zaciągnięta do pokoju i z dumą pokazano mi "patrz stoi" :-) ).
Tym razem zostałam poproszona o kartkę, też z biedronką :-)
na żywo wygląda lepiej, ale niestety brak światła słonecznego odbija się na jakości zdjęcia :(
Plan był taki, że wyślemy karteczkę pocztą i będzie full surprise ;-)
Na szczęście poczta nas wsparła i Pani Mama wyjęła karteczkę w dniu swoich urodzin. Od razu zadzwoniła do "właściwej osoby", jak mnie nazwała ;) Była bardzo zaskoczona podarunkiem ;)

Komentarze

  1. Super karteczka a biedrona przeslodka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To wspaniale, że Twoje prace są tak wspaniale przyjmowane, tworzenie wtedy jest takie cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna biedrona :)
    Co za radość, gdy obdarowana osoba tak cudnie zareaguje.
    ps. wyzdrowiałaś już?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz