Kwiatki- kartki urodzinowe

Koleżanka w pracy poprosiła mnie o wykonanie kartek z kwiatkami dla swoich (starszych) cioć.Trafiłam na świetny wzorek kwiatków, które mogły być razem, lub osobno. Wykonałam je osobno, w kolorach ulubionych przez cioteczki. Wyszło coś takiego:

Przepraszam za kiepską jakość. Kartki poszły w świat wiec nie mam możliwości, by ponownie zrobić zdjęcie.

Ciocie po otrzymaniu karteczek dzwoniły i mówiły:"Agatko, ale to jest haftowane! I Tu jest moje imię!". Cioteczki w lekkim szoku, ale zadowolone ;-)
Pozdrowienia!

Komentarze

  1. Śliczna kwiatowa seria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne kwieciste karteczki no i najwazniejsze ze ciocie zadowolone , nie moglo byc inaczej, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cioteczki w szoku i zadowolone. No! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz