5-lecie istnienia zakładu fryzjerskiego

Dostałam zamówienie na zrobienie kartki na 5lecie istnienia zakładu fryzjerskiego.
Dziewczyny wymyśliły, że chciałyby mieć wyhaftowane logo firmy.
Pobawiłam się trochę haftix - jak dla mnie strasznie trudny program. Nie mam pojęcia jak można edytować wybrane elementy, dlatego przekopiowałam to do paint i tam się bawiłam dodając i kasując krzyżyki. Wzór wyszedł nawet całkiem fajny i oddający oryginał :-)
Dla porównania logo:
i karteczka:
Wybaczcie jakość. Robiłam zdjęcie w głuchą noc, a następnego dnia oddałam karteczkę.
Dziewczyny doniosły, że właścicielka się popłakała ze wzruszenia :)

Komentarze

  1. Super! Dałaś radę z tą przeróbką loga na schemat :) Kartka na pewno stoi w widocznym miejscu w salonie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie ci wyszlo logo, podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz