Kartki urodzinowe i na pożegnanie

Stare karteczki. Sprzed dwoch lat chyba, jeszcze dla starego departamentu. Poprosili mnie o zrobienie kilku urodzinowych i na odejscie. 
Dziewczynka z lawendą:

Babeczka:
a tu bez konturek, taka krzyżykowa plama:
Uwielbiam jak konturki nadają charakteru haftowi, dlatego zawsze wyszywam je na końcu.
A tutaj kartka dla kolegi, który ma serowe nazwisko :)
I ostatnia kartka - kartka na pożegnanie dla koleżanki, która na rok wyjechała do Francji na STA (short-term-assigment)
Od dłuższego czasu chciałam wyszyć ten wzorek i w  końcu nadarzyła się okazja.
To by było na tyle ;) 
Mam nadzieje ze trzymacie sie zdrowo i nie dajecie wirusom!
Pozdrowienia! ;-)

Komentarze

  1. Śliczne hafty znalazłaś na te karteczki.:)Ten z wieża Eiffla też mnie zauroczył.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się takie maleńkie hafciki zawsze można coś wyczarować z ich pomocą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne karteczki :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Sypią Ci się te kartkowe zamówienia i sypią :) Wspaniałe karteczki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz