Wesolych swiat!

Wciaz nie moge uwierzy, ze moj staz sie zakonczyl i wrocilam do domu ;) trudno mi sie troche przestawic, wiec dobrze, ze mam urlop by jeszcze dojsc do siebie ;)
Kochani, zycze Wam spokojnych swiat, spedzonych w gronie najblizszych. Zebyscie znalazly czas w tej go itwie by "byc" ze swoja rodzina zamiast biegac ze szmata czy talerzami. Zycze Wam rowniez szczesliwego nowego roku, byscie stawaly naprzeciwko wyzwaniom i by Wam wszystko sie ukladalo. ;)
Trzymajcie sie cieplutko i do siego roku!

A to ja z moim prezentem na swieta ;)

Komentarze

  1. Prezent pierwsza klasa! A ja życzę ci świąt prawdziwie świątecznych, ciepłych w sercu, zimowych na zewnątrz, jaśniejących pierwszą gwiazdką.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również życzę Ci spokojnych i radosnych Świąt, i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech w święta w Twym domu zagości
    mądrość i zgoda, uśmiech i dostatek.
    Niech przez cały rok nie braknie miłości!
    Przesyłam uściski i biały opłatek.
    Tego życzy Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! Bardzo mi miło Ciebie widzieć ❤
    Widzę, widzę Twoją główną zabaweczkę, fajna co? :)
    Dziękuję Ci za życzenia, myślę teraz o noworocznych... niech Ci się darzy, szczęśliwie i w zdrowiu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała, uśmiechnięta, wśród "zabawek". Fotka idealna :)
    Serdeczności na ten Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz