Metryczka dla Filipka + pocovidowo

Koleżanka poprosiła mnie o zrobienie metryczki dla swojego syna. Filipek ma już 1,5 roku. Koleżanka wymyśliła sobie zrobienie sobie ramki, w ktorej umieści ten haft, opaske a rączkę ze szpitala, pierwsze wdzianko itp. Trochę wyjdzie w praniu. Zrobiłam jej króliczka :)
a tutaj bez konturek:
jest malutki, wielkości dłoni. Mam nadzieję, że będzie jej pasował do wizji :)


Apropos mojej coronki. Nie przechodzilam jej jakos ciezko ale mam konsekwencje. Tj dalej nie moge spac na plasko czy boku. Szybko sie mecze, co jakis czas i tak mnie pluca bola i mam ataki kaszlu chociaż nie az takie jak wczesniej. Wyplukalo mnie z wielu elementow np. Nie odczuwam zmeczenia i rozwalilo hormony. 
Lekarze podczas choroby zalecili wit d3 podwojna dawke i wit c. Powiem Wam ze tak jak walczylam z coronka metodami na zatoki, to ciagle bylo tylko gorzej. A jak zaczelam brac wit d3, to ja nie wiem czy efekt placebo czy cos, ale faktycznie po tym poczulam sie lepiej. 
Natomiast jak powiedzialam mojej gin o problemach z hormonami itp, polecila mi diete pocovidowa zeby wyregulowac organizm. Jeszcze jej nie zaczelam, wczoraj dopiero dostalam jadlospis. Bedzie duzo bialka hehe. Zobaczymy jak to zadziala.
Milego i nie dajcie sie!

Ps. Wybaczcie brak pl znakow i interpunkcji ale pisze z tel.

Komentarze

  1. Kochana, życzę ci jak najszybszego całkowitego wyzdrowienia! Mam nadzieję, że wszystkie zastosowane środki pomogą! Ja na razie się bronię, a poza tym jestem już w pełni zaszczepiona, wiec może się uda nie zachorować... Hafcik śliczny!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz