Woreczek

Takie tam... małe co nieco dla przyjaciółki ;)




Komentarze

  1. Super! Ja też robiłam kiedyś taki woreczek, tylko w innych kolorach czerwono-czarnych:) Fajny prezent dla przyjaciółki. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa!!! Cudowniasty! Walnęłabym tu serduszko, ale mam 20 lat więc już nie będę odwalać :P
    Kobieto, masz Ty talent :) Jak widzę takie prace to ja sama mam od razu ochotę tworzyć, narobiłaś mi 'smaka' na tworzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten gorset! Wyszywałaś bezpośrednio na tym materiale?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega woreczek. Wyszedł idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuuuuuu :D bardzo fajny pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorset!! Znam mnostwo osób, którym takie cacko przypadki by do gustu :D Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz