Koty

Siema!
Mam znajomą w pracy, której synek jest zapalonym kociarzem. Nie doczeka się niestety kota, bo jest uczulony. Ma prawie 7 lat i kończy pierwszą klasę, a pani przez wakacje kazała im ćwiczyć czytanie! I to jak długo! Aż 20 minut dziennie! Zgroza!
Dlatego zrobiłam mu coś, co zachęci go do zaglądania do książek.

Zakładki są duże bo i jego kociarskie serduszko jest ogromne ;)




Życzę udanych urlopów!!! ;-)

PS.: książka to stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął. Genialna! ;-)

wzory:

Komentarze

  1. Jakie słodkie! Szczególnie Wiktor, już go uwielbiam. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakładki. Na pewno chłopcu się spodobają i mam nadzieję, że polubi czytanie i książki tak samo jak kotki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z takimi zakładkami, to na pewno częściej będzie zaglądać do książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, koteczkowe zakładki. Zapraszam na mój niedawno powstały blog http://krzyzykowy-swiat.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosh, co to za belfer o.O Ale swoją drogą miłość do kotów i uczulenie to jest dopiero straszne! Ja nie wyobrażam sobie życia bez mojego kiciałka!
    A koty oczywiście mega, przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna zachęta, żeby zaglądać do książek :D Ja też lubię kotki, zwłaszcza te czyjeś ;) Sama nie mam żadnych zwierzaczków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zakładki :) Zapraszam do odwiedzin na moim blogu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ze mnie też kociara :D piękne :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz