14 stycznia 2017

Hafciarska lista życzeń 2017

Lata temu stworzyłam coś na kształt hafciarskiej listy życzeń. Znajdowało się tam 6 haftów, które koniecznie chciałam wykonać. Tym razem zaplanowałam  bardziej realną listę, a oto ona:

1. Paryski szyk (gazetka coricamo, aktualnie na tamborku)
2. tea time & cook time


3. Poduszki valentiny
 4. Woreczki


5. podkładki na kubki
  • z kawą
6. Herbata 3D
  • niebieska
  • malinowa

7. kartki urodzinowe
  • 2 na 50
  • 3 dla cioci
  • 4 dla babeczek
  • inne
8. kartki świąteczne:
  • udział w  zabawie
  • inne

Rozliczę się z tego w przyszłym roku ;-)

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu!

8 komentarzy:

  1. Sporo tego ;) Ale ładne, więc życzę by Ci się udało plany zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te smakowite mam nadzieję kiedyś będe mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za wszystkie projekty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ambitnie! Życzę tobie i sobie możliwości zobaczenia tych projektów pod koniec roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki żeby udalo Ci się zrobic wszystkie projekty :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Plany masz świetne. Powodzenia!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No Kochana ambitne plany, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki, takiego woreczka na bieliznę jeszcze nie widziałam. Mogę spytać skąd wzorek?

    OdpowiedzUsuń