Post (po)noworoczny

Witajcie w 2017 roku ;-)

Na początku gorąco chciałabym podziękować Iwonce za przepiękną kartkę. Tym bardziej doceniam gest, ponieważ nigdy nie otrzymałam świątecznej karteczki, nie mówiąc już, że tak pięknej <3 Jeszcze raz dziękuję! :*
a Tutaj zrobiłam małe prezenciki dla babci, coby mogła obdarować wnuki :) Wykorzystałam pomysł, o którym pisałam tutaj.
Babcia była zachwycona, a pudełeczka prezentowe pod choinką wyglądały tak:
Mam nadzieję, że odpoczęłyście w Święta i nabrałyście sił na nowy rok. :)
Trzymajcie się cieplutko!
Niech moc będzie z Wami :)

Komentarze

  1. Witaj w Nowym Roku!
    Pod choinką ładna gromadka pudełeczek :)
    ps. na reszcie zdjęć mało co widać, są takie ciemne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pudełeczka:) wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysl z pudeleczkami, pozdrawiam serdecznie i wszystkiego naj w Nowym juz Roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pudełeczka:-) Kartka śliczna:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że sprawiła Tobie radość:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To się Babci udało, mieć tak zdolną Wnuczkę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz