Kartki BN + TUSAL

Za wrzesień nie udało mi się zaprezentować kartki Bożonarodzeniowej, co miało związek z moim urlopem i chorobą, zatem teraz prezentuję dwie ;-)
Poniżej wrzesień i temat "trzej królowie"
 A tu październikowy motyw - "dzieci". Co prawda mam tylko jedno, ale liczę na to, że Ula zaliczy ;-)
No i jeszcze TUSAL'owy słoiczek.


Przepraszam, że tak mało bywam na Waszych blogach i u siebie. Do końca roku będę miała gorący okres w pracy, prywatnie też cienko z czasem. Ten rok jest dla mnie średnio łaskawy, niestety.
Trzymajcie się cieplutko! ;-)

Komentarze

  1. Na banerku też jedno dziecko, więc się liczy!;) Świetne kartki, a jakich fajnych Trzech Króli wyszyłaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też jedno dziecię na kartce:) A z odwiedzinami u mnie też czasem bywa kiepsko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że nie tylko ja się nie wyrobiłam z wrześniową karteczką;) Też u mnie jedno dziecko na kartce widnieje, wydaje mi się, że Ulcia nam to zaliczy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też w pojedynkę dzieci bawią :) Śliczne hafciki na karteczkach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno Ci zaliczą zadanie. Bardzo fajne hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze karteczki! Hafcik zawsze dodaje kartce szczególnego uroku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaliczam jedno dziecko na sankach ;) wszak to zabawa :) super hafciki i kartki :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz