Kartki Bn - luty + indianka

Hej wszystkim ;)
dzisiaj przychodzę do Was z kartką wg lutowych wytycznych:
Tym razem też trochę nadinterpretowałam temat ;D wyszło mi:
Mi osobiście się podoba :)
W wolnych chwilach przesiaduję nad Indianką. Zbliżam się powoli do włosów i piór, które mnie szczerze mówiąc przerażają. Tyle już mam:
A prywatnie... chciałam kupić laptopa. po wielu czytankach testów, opinii, parametrów, zdecydowałam się na asus... i co? i już 2 laptop po chwili użytkowania oddaję bo ma wadę fabryczną i tauchpad się zapada... eh... a myślałam, że w końcu wrócę do e-żywych...
Pozdrawiam Was serdecznie. Trzymacie się w te mroźne dni. U mnie aktualnie -14. papatki ;)

Komentarze

  1. Świetny pomysł, Mikołaj w gwieździe jest obłędny!:) Mam nadzieję, że trafisz wreszcie na niezawodny sprzęt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! Gwiazdor i gwiazda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wzorek na gwiazdkę znalazłaś i wyszła piękna kartka :)
    Powodzenia z tym laptopem!

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny haft u ciebie powstaje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł z tym gwiazdkowym strojem Mikołaja :)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysłowa kartka, a indianka bedzie zjawiskowa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz