Post ślubny - 12.05.2018

W poprzedni weekend byłam na ślubie kumpeli. Czasu było mało, a zależało mi, by zrobić jej hafcik-metryczkę. Wybrałam wzór, który zrobiłam kilka lat temu i.... voila! ;-)
Po oprawieniu:
Niestety nie udało mi się wyszyć kartki, ale kupiłam ręcznie robioną, więc pasowała do kompletu ;) Ponadto, Państwo Młodzi poprosili o kupony lotto zamiast kwiatów, stąd pomysł na zrobienie bukietu z różnymi hasłami i doczepienie tam kuponów. Bukiet zrobiła moja ciocia:
 Mam nadzieję, że kumpeli się podoba i otrzymanie tego sprawiło jej taką frajdę jak mi wyszywanie ;)
Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Piekna metryczka,bedzie super pamiatka, kumpela na pewno zachwycona. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na bukiet, a metryczka prześliczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna pamiątka, a sam wzór jest przeuroczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Młodzi pewnie zachwyceni pamiątką od Ciebie - haft jest perfekcyjny. I z tym bukietem z kuponami miałaś świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz