Kwiaty z ogródka

tak nazywa się wzór, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia :-) Jest na stronie Coricamo, kupowałam go dwa razy z racji ich zmiany oprogramowania, ale cóż, nawet to nie stanęło na przeszkodzie przed posiadaniem tego wzoru :)
Wbrew pozorom długo się go robi - jest tam bardzo dużo szczegółów.
Karteczki powstały dla koleżanki z pracy, która prosiła o karteczki "na zaś" ;-)
a o to bohaterki :)



I wszystkie razem:
 a tu bez konturek :) widać różnicę, prawda? :)

W odpowiedzi na Wasze pytania - znaki na moim hafcie japońskim oznaczają: kochać/miłować, zaufanie/wierność i prawda/uczciwość, ale kolejności nie pamiętam .
Trzymajcie się cieplutko ;)
Pozdrawiam! ;-)

Komentarze

  1. Rzeczywiście, śliczne te maluszki. Też lubię takie hafciki.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ urodzaj karteczkowy. Śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj widać widać, konturki zrobiły robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj ☺️ chyba tu jeszcze nie zaglądałam, ale sie rozejrze tym bardziej ze jestesmy ,,siostrami,,od igły i nitki 😋Wcale Ci sie nie dziwię że chciałaś mieć ten wzorek bo jest uroczy a haft wyglada pięknie. Ja też szaleją z zakupami jak mi jakiś wzorek spędza sen z powiek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne bukieciki! Chyba mam je w której gazetce i chyba wezmę się za nie w wolnej chwili. Pytanie tylko kiedy to nastąpi 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne katteczki☺Bez konturów hafciki wyglądają byle jak.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz