Amsterdam 3

Pozdrawiam serdecznie z AMS ;) Pogoda ostatnio dopisuje - tzn. nie pada :) Mam dla Was garść zdjęć z wycieczek, ale najpierw obrus :) Trochę urósł :)
jeszcze trochę i koniec, może nawet uda się do końca pobytu tutaj (został mi miesiąc).
a tu zdjęcia :) Huśtawka na Noord, gdzie na szczycie budynku można się tak pohuśtać, że jest się poza budynkiem. Jak to mama powiedziała - dla osób o mocnych nerwach :)
Gdy odwiedzali mnie rodzice, poszukałam aktywności po polsku, żeby też rozumieli. Polecam gorąco wyprawy statkiem, zaraz obok Centraal Station, gdzie podczas 1h przewodnik (a raczej audiobook w 18 językach) opowiada o historii Amsterdamu i mijanych obiektach. Taki Amsterdam w pigułce :-) 

Amsterdam Zuid. Pięknie budynki wyglądają w nocy. ta gra świateł i cieni... ale nie mam zbyt dobrego aparatu, więc zrobiłam w świetle.
Tutaj kanały :) Mają tak czystą wodę, że tam można pływać.każde domki na wodzie mają podpiętą kanalizację. Łódki są eko tj. na energię np. słoneczną, albo prąd.


A tutaj rowerki. Nie wiem, o co chodziło, ale pięknie wyglądało ;-) Ludzie na nich siadali i robili sobie zdjęcia.
A to Holandia nocą z samolotu :)
Trzymajcie się cieplutko!

Komentarze

  1. Dziękuję za kolejną relację z Amsterdamu - super fotki :)
    Na obrusie już dużo się zadziało i już pięknie wygląda. Trzymam kciuki za kwiaty w przeciwległym narożniku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrusik rosnie smialo aby tak dalej, super fotki, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrus genialny! A Holandia zachwyca, cudownie masz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obrusik się zapowiada!
    Nie byłam w Amsterdamie, więc dziękuję za tę wirtualną wycieczkę - piękne widoki!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. No i cudny będzie ten obrus! :) Nawet teraz, kiedy jeszcze na przeciwko nie ma wyhaftowanego wzoru, wygląda świetnie.
    Nie wiedziałam, że są łódki są na energię słoneczną czy prąd, byłoby świetnie gdyby wprowadzili to i w naszym kraju (chyba, że są? zastanawiam się teraz), Amsterdam to taki trochę eko się wydaje... bo przecież też i rowery charakterystycznie ozdobione...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj sa bardzo eko, i szerza te idee na swiat. Troche z egoistycznego powodu - sa pod poziomem morza wiec z powodu globalnego ocieplenia to im pierwsze grozi potop. :)Nawet nie wiesz jak tu czyste maja powietrze! Zadziwia mnie to. Zero smogu czy cokolwiek. Jak sie chce, to sie da jak widac ;)

      Usuń

Prześlij komentarz