Kartki na pożegnanie

W zespole exodus. Zrobiłam karteczki dla 3 osób. Namiętnie wykorzystywałam moją nową maszynkę :D Nawet nie wiecie jak ją kocham :)
Zastanawiam się tylko czy coś robię źle, bo te szklane płytki są już mocno porysowane a tylko kilka razy z nich korzystałam. Mam wrażenie, że zaraz pękną. Czy wiecie czy są na rynku jakieś mocniejsze płytki do kanapki? Macie jakieś rady w użytkowaniu sprzętu? :)
Karteczka dla osoby lubiącej chodzić po górach:
Karteczka dla osoby uwielbiającej pieczenie i gotowanie (robi nawet ciastka dla psów!!!)
Karteczka dla miłości mojego życia zawodowego - osoba, z którą naprawdę świetnie mi się współpracowało i z jednej strony cieszę się, że idzie dalej i się rozwija, ale z drugiej szkoda, bo takiego współpracownika mogę każdemu życzyć :-)
Trzymajcie się bezpiecznie w tych trudnych czasach. Wirtualne usciski!

Komentarze

  1. Prześliczne karteczki :)
    Trzymaj się zdrowo i bezpiecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :)
    Nie przejmuj się, że są zarysowane, nie przeszkodzi to w odbijaniu. Nie pęknie (nie powinno :) Mnie na początku też zdziwiło, że taka ładna przeźroczysta płytka raz użyta a wygląda tak fatalnie. To jedno. Drugie, dorobiłam sobie kolejne z pleksi, kupisz w każdym "robotniczym" ( typu Castorama na przykład, nie wiem, ale nie zaszkodzi zapytać, czy w obsłudze, ładnie poproszony pan, potnie ją na prostokąty, Liroy... a może nawet Allegro?) sklepie, polecam Ci rozejrzeć się za bardzo cienką płytką, bo ta może okazać Ci się niezbędna, by dopasować nacisk. Ostatecznie, i tak czasem dokładam na górę jakiś kawałek papieru bądź kartonu. Trzymaj się zdrowo!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz