ślubna karteczka - październik 2018

Karteczka dla wujka (który jest młodszy ode mnie :D) na ślub. Jako, że to potężna rodzina - poważnie ciocia ma 9 dzieci. Rodzina się rozrosła i w 2016r. miała 25 wnuków i 2 prawnuków, a to się już zmieniło, in plus. Nie wspomnę o bocznych gałęziach rodziny. Rodzina panny młodej też spora, dlatego postanowili zaprosić tylko głowy rodziny. 
Mama poprosiła mnie o zrobienie kartki dla nich, z wybranym przez nia wzorem
a tu środeczek z nawiązaniem do pierwszej strony:
Uważam, że wyszła bardzo spoko :)
Niestety zdjęcia są średniej jakości, bo bylo już ciemno jak wracam z pracy, a mój aparat w starym telefonie byl znacznie gorszy.
Miłego :)

Komentarze

  1. Urocza karteczka. Hafcik taki słodki.:) Gratuluję ci wyróżnienia w wyzwaniu różanym u Uli!👏

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślubnie ostatnio u Ciebie. Piękne kartki robisz.
    Twój różany obrus został wyróżniony i nagrodzony w wyzwaniu - gratuluję od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka :) ja też mam dużą rodzinę. Jak zaprosiłam na wesele tylko najbliższą to stona męża myślała, że i siódmą wodę po kisielu. Musiałam wytłumaczyć, żeby się nie obrazili. Ich trochę mniej ale też na tyle, że ze skromnego wesela w gronie najbliższych weselicho się zrobiło ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, delikatny hafcik. Śliczna kartka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz