Pożegnanie w pracy 2019

Stwierdziłam, że kartki na pożegnanie z pracy to nisza. U mnie jest spora rotacja, ciągle ktoś odchodzi, a kartek "powodzenia w nowej pracy" czy coś podobnego jak na lekarstwo. Chyba wszystkim, którzy odeszli z mojego departamentu (a przynajmniej większości!) robiłam takie kartki.
Tym razem kartki zostały zrobione dla dziewczyn kończących pracę w maju. Jedna z nich uwielbia motory, druga zaś przeprowadza się do Krakowa.
Karteczki dla nich:

i środek:

druga:
 i środek:
a tu smok bez konturek:
Mam nadzieje, ze jesteście zdrowi i nie dajecie sie pandemii. Duzo zdrowia Wam zycze i wytrwalosci. 
Milego!

Komentarze

  1. Witaj!
    Nie znam nikogo, kto by z takim zaangażowaniem tworzył kartki w formie prezentu, zwłaszcza takie, haftowane.
    Naprawdę super :)
    Tobie również życzę dużo zdrowia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie miałam pisać, zobaczywszy tytuł wpisu, że straszna rotacja jest u Ciebie w pracy...
    Kartki są świetne, tym bardziej, że personalizowane.
    Zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie przychodza na rok i ida dalej ;) tak to bywa ;) sama tez prace zmieniam jak dochodze do sciany. Taki rynek w dzisiejszych czasach ;)

      Usuń
  3. Ale będą mieć pamiątkę po Tobie to bardzo osobista karteczki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz