Karteczki świąteczne do żłobka

 Wiecie... jestem, tak hafciarsko wyposzczona, że jak koleżanka powiedziała, że chce zrobić paniom ze żłobka karteczki na święta, to zaczęłam krzyczeć "zrobie, zrobie!". Nie, nie przesadzam :D

i powstały :)


ta da! ;-)

teraz dużo szyję - a raczej uczę się szyć :) ale głównie i tak praca, praca, praca... byle do 18.12 i będzie w końcu upragniony urlop :-)

Jeśli macie insta, zapraszam do obserwowania (nick: natianagas).

dodaję jeszcze kilka zdjęć :) po tym jak zrobiłam całość:


I miejsce karteczkowej pracy:

Miłego wieczoru :)

Komentarze

  1. Ale czemu takie małe zdjęcie?! Powiększyłam i dopiero zobaczyłam, jakie śliczne karteczki. Te wzorki są fantastyczne!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nawet nie zauwazylam ;) powieksze. Dziekuje ;) przy mikolajkach troche sie napracowalam ale wzorkow jest 6. Pinterest ;)

      Usuń
  2. Przepiękne kartki. Szkoda ,że nie dałaś więcej fotek . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przedszkolanki dostaną przepiękne kartki z życzeniami świątecznymi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne karteluszki, urocze wzorki i ładnie oprawione.

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie, szkoda, że takie małe zdjęcia bo karteczki są przepiękne, ale mimo wszystko motywy pracochlonne jak na karteczkę :) zazdroszczę Ci, że uczysz sie szyć, też bym chciała. Zazdroszczę Ci też tej maszynki, widzę, ze fajną rameczke sobie wytloczylas, mnie takiej brakuje, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz