Muzykant

yo! yo! yo!

Nawet nie wiecie jak się cieszę, że moja biedronka będzie miała towarzystwo! ;) Wyszedł nowy wzór, tym razem z kolibrem. Mulinkę już mam, tym razem będę działać na madeira. Aktualnie kratkuję kanwę, bo ani trochę sobie nie ufam, że uda mi się wyhaftować bez pomocnych linii ;)

obrazek będzie wygladał tak:
Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć efekt końcowy! <3
Przy okazji haftuję jeszcze serwetkę na dzień babci, a ostatnio szalałam z kilkoma obrazkami ślubnymi i kartkami, no, ale o tym w przyszłym miesiącu, kiedy hafciki będą rozdawane!:-)


Żeby nie było, że żadnej z moich prac nie pokazałam, prezentuję....
Taki tam czarno biały hafcik. Od dłuższego czasu mam fazę na jednokolorowe hafty xD
Ten trafił do rąk mojego kuzyna. Bardzo mu się podobał, bo lubi klimaty wiejskie, a do tego jest związany z gąskami xD Za niedługo ma urodzinki, a ja ciężko kombinuję, co by mu dać...Macie jakiś pomysł na prezent dla 11latka?;-)

Buziaki dla Was!;-*

Komentarze

  1. Dla 11-latka? Ciężki orzech... Zależy czy to ma być hand made czy kupne. No i zalezy czym się interesuje.

    Odpowiadając na twój komentarz do mojej notki, to nie używam ołówka - bo juz miałam przygodę z niespieraniem się. Używam kredek krawieckich. Ta jest akurat srebrna i wygląda jak ołówek :P Spiera się wyśmienicie. A kratkuję tylko kawałek, żeby wiedzieć gdzie zacząć. Resztę haftu odliczam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wymyśliłam, że zrobię mu kartke i zakłądkę a kupię mu ksiażkę. Ostatnio często widziałam go z książkami ;)

      Usuń
    2. kredka kupiona w necie.

      tu masz linka w podpowiedzi. są też białe. Ale ja głównie na białych kanwach xxx więc bez sensu biała. A srebrna na białej i ciemnej jest uniwersalna.
      http://www.epasmanteria.pl/pl/pisaki-mazaki/1987-pisaki-mazaki-olowek-automatyczny-bialy-4002276116061.html

      Usuń
  2. Piękny hafcik. Zakładka to świetny pomysł. Ja zrobiłam zakładkę mojej córce na 13 urodziny. Była zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafcik super :) praca będzie super, a zakładka bedzie świetnym pomysłem na prezent :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sielska scenka z Jankiem Muzykantem :)
    Zakładka a do niej książka, to bardzo trafiony zestaw upominkowy - dobierz tylko dobrą tematykę dla 11-latka a będzie zachwycony i prezent zapamięta na długie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, już to wiem, że wyjdzie cudo :D Wiejskie klimaty, yeah! :D No i czekam na resztę prac, bo widzę ostro wzięłaś się do roboty ;)
    Łojej, prezent dla 11latka to naprawdę trudna sprawa. Ale widzę, że już jest koncepcja także dajesz radę :D
    Domyślam się o jakiej mało przyjemnej substancji mówisz, ale wolę nie pytać :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz