Fioletowo mi - zestaw poduch, serwetek, torby i worka

 Fioletowy zestaw dla siostry. LINK to akurat była pierwsza torba, którą uszyłam dla niej :)

doszyłam ostatnio worek, żeby miała jak ją przenosi, bo to jednak tak jest wygodniej.

Dodatkowo... dostała poduchy, ktore wg mnie świetnie pasują do jej pościeli:


i zrobiłam z resztek 2 serwetki na jej trójkątne stoły. jeden to talerz plaski hehe drugi głęboki :D trza se radzić :)


Siostra zachwycona, jeszcze poprosiła o jedną serwetkę na stolik na kółkach :) Trochę tego jest bo jednak pokój spory, a pełni funkcję salonu i sypialni dla niej :-)


Komentarze

  1. No, no, jest co podziwiać. Torba dla Siostry jest piękna, i poduszki, i serwetki/podkładki na stoliki również pełne romantycznego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siostra ma dobrze z tobą! Torba super, hasło jest ze wszech miar słuszne.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace. Pomysłowe, a wykonanie bez zarzutów. Taka siostra to skarb!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja Ci zazdroszczę tego szycia, zaraz bym uszyla bawełniany worek na chleb , a siostra pewnie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz